Service og reparationer

Opstår der tekniske problemer med klinikkens udstyr, kan du bruge vores professionelle serviceafdeling, hvor du kan få support på både telefon, over video og via TeamViewer.

Skal udstyret repareres kommer vi enten til dig på klinikken, eller hjælper med at få det afhentet og sendt retur efter endt reparation.

Vi har eget værksted og en fast stab på seks dygtige medicoteknikere, der har flere års erfaring i fejlfinding, reparationer og serviceeftersyn på veterinærmedicinsk udstyr.

Quotes

Vi har for første gang fået lavet service via Eickemeyer, og det har været en rigtig god oplevelse. Lige fra booking af tiden og til serviceteknikeren kom ud, har der været en god kommunikation og kontakt imellem alle parter.

Eickemeyer har en helt fair pris på deres service, og der er ingen binding.

Jeg giver mine varmeste anbefalinger til service-teamet hos Eickemeyer

- Indehaver og dyrlæge Bonnie Horne Risvig, Vrønding Dyreklinik

Problemer med software?

Vores teknikere kan, ved at koble på din PC via TeamViewer, hurtigt hjælpe dig.
Det kræver blot, at du har installeret TeamViewer på din computer.

Har du ikke TeamViewer kan du downloade programmet ved at klikke nedenfor.
Programmet kræver ikke, at du opretter dig som bruger.

Undgå patientaflysninger med vores dag til dag service

Hvis dit udstyr går ned, stiller vi gerne udstyr til rådighed. Du får en hurtig tilbagemelding på, hvor hurtigt vi kan levere midlertidigt udstyr, hvad vi kan levere og prisen for dette inkl. fragt.

Er det indenfor garantiperioden stiller vi udstyr til rådighed uden beregning, og ellers tilbyder vi leje af veterinært udstyr på ugebasis.

Lovpligtigt serviceeftersyn

Vi udfører både almindelig service og lovpligtigt eftersyn af dit udstyr på klinikken.
Serviceeftersyn er naturligvis uden nogen form for binding. Vi sender dig dog gerne en reminder, når det er tid til et eftersyn igen.

Når du bestiller service på mindst 5 apparater samtidigt, får du ekstra skarpe priser, hvor kørsel er inkluderet i prisen. Tjek vores servicefolder eller kontakt vores tekniske koordinator på 70 20 50 19, for en god aftale om jeres service.

Reparationer

Ved reparationer af udstyr vælger du selv om, vi skal udføre reparationen i din praksis, eller om du vil sende din reparation til os.

Hvis der er aftalt en fastpris på en bestemt reparation, er det denne pris, som er gældende for den fejlmeldte enhed. Er der flere fejl på enheden, som opdages under eller efter reparationen i vores varetægt, kontaktes I straks af vores serviceafdeling.

Alle reparationer, hvor der ikke findes fejl ved test, eller hvor en reparation afvises, faktureres med minimum 800,00 kr. med mindre andet er skriftligt aftalt.

Kontakt os på enten mail info@eickemeyer.se eller på telefon + 45 70 20 50 19, hvis du ønsker at oprette en reparation.