FAQ

FAQ betyder: ofte stillede spørgsmål.
Vi har samlet en række af de spørgsmål, vi oftest får. På den måde kan du, forhåbentlig hurtigt finde dit svar.
Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Jeg har glemt mit login til Eickemeyer.dk hvad gør jeg?

Hvis du har glemt dit login til Eickemeyer, kan du få en ny adgangskode.
Du skal blot klikke på ”glemt adgangskode” der, hvor du normalt logger ind, og herefter udfylde felterne med din email adresse og dit kundenummer. Så får du en mail med en ny kode.
Vi kender ikke dit password, så vi kan ikke oplyse dig det.

Er der en grænse for at få sendt varerne fragtfrit?

Ja, gränsen för att få dina varor skickade fraktfritt i Danmark är 2500 svenska kronor.

Hvad koster det at få sendt en pakke fra Eickemeyer?

Vid beställningar under 2500 kronor är frakten till Sverige 195,00 kronor.
Vid beställningar över 2500 kronor är leveransen fraktfri till Sverige.

Kan jeg hente mine varer hos jer?

Ja. Du må meget gerne hente din bestilling hos os indenfor vores normale åbningstid.

Hvor tit sender I pakker? Og hvor hurtigt får jeg mine varer?

Ved bestilling inden klokken 14.00 sender vi varerne afsted samme dag.
Det vil sige, at dine varer typisk bliver leveret indenfor 1 -2 arbejdsdage.

Ved levering af varer som sendes fra vores tyske lager, kan levering variere fra 2- 4 dage ( oftest 2 hverdage).
Vælg altid ekspress forsendelse, hvis du skal have sikkerhed for hurtig levering.

Hvis du har behov for sikkerhed for levering, så ring til vores salgsteam. De tjekker gerne tilgængeligheden og leveringen for det produkt, du står og mangler.

Mit udstyr er i stykker og skal repareres, hvad gør jeg?

Har du udstyr, der skal sendes til reparation, skal du tage kontakt til os på enten mail info@eickemeyer.dk eller ringe til os på telefon 70205019

Vi henter gerne det udstyr, der skal repareres. Så slipper du for ulejlighed med forsendelse.

Du kan i øvrigt leje udstyr i den periode dit eget udstyr er til reparation.
På den måde kan du undgå at aflyse patienter.

Kan jeg leje udstyr hos Eickemeyer?

Ja. Du kan godt leje udstyr hos os. Hvis eksempelvis dit anæstesi-apparat eller din tandunit er til reparation, kan du leje udstyr, så du ikke skal aflyse dine patienter i den periode dit udstyr er til reparation.

Kontakt vores søde og dygtige salgsteam, hvis du vil vide mere.

Garanti og låneudstyr

Oplever du problemer med dit udstyr i garantiperioden, stiller vi så vidt muligt låneudstyr til din rådighed.
Du bør altid henvende dig, hvis du oplever problemer med dit udstyr. Hvad enten det er under garantiperioden eller efterfølgende.

Hvad gør jeg, hvis jeg er nødt til at melde afbud til et kursus?

Har du tilmeldt dig et kursus hos Eickemeyer, men er blevet forhindret i at komme er vores betingelser således, at der ved framelding mindre end 30 månedsdage før kursusstart bliver beregnet et afmeldingsgebyr. Afmeldingsgebyret er svarende til 50 % af prisen på kurset. Kan vi erstatte din plads til en anden deltager fra vores venteliste slipper du for afmeldingsgebyret.

Melder du afbud på selve dagen, vil der blive beregnet et afmeldingsgebyr, der svarer til 75 % af prisen på kurset. 

Du er dog altid velkommen til at sende en kollega, hvis ikke du selv kan deltage. Navneændring på en kursusdeltager sker naturligvis uden omkostninger.

Hvordan kontakter jeg Eickemeyer?

Du er altid velkommen til at kontakte os.

Eickemeyer Medicinteknik for dyrlæger ApS
Solbakken 26, Hammelev
6500 Vojens

Tlf. + 45 70 20 50 19
Mail: info@eickemeyer.dk